Aris ariwatan - Nyanyian rebah

 

Aris ariwatan - Nyanyian rebah

 
Ke manakah haluannya bila cinta
Tenggelam terbiar didalam bencana dosa
Ke manakah aku terlontar
Bila jiwa dikunci derita didalam impian cinta
Ku mencari warna indah
Didalam kesucian cinta
Ku tersapu cemar dosa
Dalam keasyikan cintaku pada mu

Sinarilah oh aku teman
Yang melangkah dalam kegelapan
Biar terhapus dosa
Kerana leka di belaian cinta
Lena dipelukan rasa
Aku dia ternoda didalam cinta
Yang berwarna suram
Oh dengarlah nyanyian rebah
Orang berdosa…
Kerana leka di belaian cinta
Lena dipelukan rasa
Aku dia ternoda didalam cinta
Yang berwarna suram
Ke manakah haluannya bila cinta
Tenggelam terbiar didalam bencana dosa

Ke manakah aku terlontar
Bila jiwa dikunci derita didalam impian cinta
Bencana dosa
Dikinci derita
Aku berdosa
Mencemar cinta

Tiada ulasan: