Altimet feat Najwa Latif - Kalau nak berjaya

 

Altimet feat Najwa Latif - Kalau nak Berjaya

 
Aku nak kaya hidup aku berubah
Alangkah indah kalau dah tak susah
Jadi pemilik bukan sewa rumah
Makan tak habis minum tak sudah
Menabung dari hari yang pertama
Pelaburan pula bertambah angka
Jumlah dalam akaun bertambah lagi
Setiap kali kami kembali kami kembali
[chorus]
Dan kalau aku mampu
Pasti jimat selalu
Kalau nak berjaya
Jangan belanja semuanya
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian
Kalau nak berjaya
Belanja berpada-pada
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian
Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya
Uuwooooo
Ada beberapa benda yang aku suka
Kalau ikut hati semua dah jadi aku punya
Tapi pelan-pelan kayuh kalau nak jadi jaguh
Rancanganku diatur langkahku dicatur
 
Tak ada duit pencen kalau jadi penyanyi
Jadi gaji hari ini termasuk esok sekali
Mohon rakan seni semua fikir sendiri
Kewangan guna otak berkarya ikut hati
Dan kalau kamu punya matlamat sama juga
Skim terbuka untuk kita semua
Kolar biru kolar putih kecil hingga tua
Tak terlalu lambat untuk kita semua bermula
[repeat chorus]
Aku tabung satu kupang
Aku jimat dua
Eleh aku apa kurang
Kalau boleh jimat semua
Bagitahu kawan semua
Ajak mereka turut serta
Melentur buluh semestinya
Dari rebung-rebungnya
Kalau nak berjaya
 

Kalau nak berjayaa
Uuwooooo
Kalau nak berjaya
Jangan belanja semuanya
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian
Kalau nak berjaya
Belanja berpada-pada
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian
Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya
Uuwooooo
Kalau nak berjaya(4x)

Tiada ulasan: