Mawi - Termolek

 

Mawi - Termolek

 
Mana tidak rindu ini makin dalam
Bila berjauhan bukannya sebentar
Hati tak lali berpesan
Sedang ke arah mataku tak mengelip
Masa terkini lena datang menyinggah
Ku telan bara jatuh hati
Aku yang terkunci bukan
Bukan yang bermangga
Aku terikat bukan
Bukan yang berantai
Aku hanya ditawan
Ditawan cintamu
Yang terlalu manis
Kau yang tercantik tak segaris pun tercarik
Kau yang termolek tak setitik pun kau berbaris
Ku telah kau punya sejak jumpa
Aku yang terkunci bukan
Bukan yang bermangga
Aku terikat bukan
Bukan yang berantai
Aku hanya ditawan
Ditawan cintamu
Yang terlalu manis
Kau yang tercantik tak segaris pun tercarik
Kau yang termolek tak setitik pun kau berbaris
Ku telah kau punya sejak jumpa
Ku telah kau tangkap sejak mula
Kau yang tercantik tak segaris pun tercarik (memangnya)
Kau yang termolek tak setitik pun kau berbaris
Ku telah kau punya sejak jumpa
Ku telah kau tangkap sejak mul
Ku telah kau tangkap sejak mula dulu
 

Tiada ulasan: